keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Pätevä Spes

Spes teki tänään ekaa kertaa hyvppynoutoa ja toi niin hienosti kapulan sivulle ilman erillistä pyyntöä. Kaiken huipuksi kun olin lopettanut noudon tekemisen, Spes nosti multa pudonneen metallikapulan maasta ja oli ihan sitä mieltä, ettei se nouto tähän loppunut. Tehtiin sitten ekaa kertaa hypynouto myös metallilla..(olin vain ajatellut muistutella metallia tänään, kun on aikaa kun ollaan viimeksi tehty). On se niin kovin pätevä pentu, ei se mutään muistutteluja kaivannut! <3 Malttoi odottaa niin reippaana kun heitin metallin hypyn yli ja kun annoin käskyn, kiisi hypyn yli kapulalle ja hyppäsi ilman erilistä käskyä takaisin ja toi kapulan sivulle.. <3 Olen ylpeä ja sanaton! =) Hih, ja kun tästä sai palkaksi vinkuvan käärmeen jota vingutti suussaan  ja hyppeli hyppyä itsekseen.. On se hassu pentu! =)

Mietin tänään kun nykyään se on arkipäivää että Spes tuo mulle lelua ihan innoissaan ja leikkii kuin mikäkin hirmu, et olen mä ainakin jossakin onnistunut! ;) Vaikka tulihan sen eteen töitäkin tehtyä. Ja ennen kaikkea stressattua sitä asiaa.. :D

Ruutua, merkin kautta. Seuraamista ja ohjatun suuntia otettiin tänään kupeilla.. Olisi ollut avustaja tässä kätevä, mutta luonasi se yksinkin.. =) Kivasti reagoi oikeaan ja vasempaan. Seuraavassa treenissä apparille paikka niin ei tarvi itse siellä kokoajan häiriköidä. =)

Hugo teki seuraamista, ruutua kera kuuntelutreenin, tunnarin ja merkkiä. Muutama kaukokin hinkattiin.. Tänään oli hyvän mielen treeni! Vielä kun Spesin sisko Kooma parantuisi..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti