torstai 1. joulukuuta 2011

Aurajärvellä..

Tänään sain idean lähteä Äetsään (josta olen kotoisin) lenkkeilemään Aurajärven ulkoilualueelle. Käytännössä valaistua latupohjaa keskellä metsäsää.. =) Äiti lähti kaveriksi.. Ja taas tuli todettua kuinka mahdottoman loistava keksintö se valopanta onkaan!

Mainittakoon että äiti ihmetteli kuinka hyvin Speskin jo osasi käyttäytyä.. =) Enkös mä sanonut, fiksu kaveri siitä tulee.. <3 Onhan sillä kuitenki maailman paras Hugo, josta esimerkki tulee katsoa.. ;)

Ihanaa oli nähdä kun koirat nauttivat suunnattomasti! Ja minä nautin myös, varsinkin kun ei ollut ahdistelevia koiria lähettyvillä.. =)

Lisäksi oli uskomatonta, mitenkä mä muisti jokaisen mäen ja mutkan, vaikka aikaa on vierähtänyt ainakin kymmenkunta vuotta siitä kun Aurajärvelle hiihtänyt olen.. =)

Tästä tulikin toko vapaa päivä.. Lenkillä harjoiteltiin vierellä kävelemistä, ilman hihnaa. Ja kyllähän se sujui.. =) Koirat myös madotettu tänään..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti