perjantai 8. heinäkuuta 2011

Uiskentelua, uiskentelua, hellettä, uiskentelua

Onpas ollut taas hellettä! No loppuviikon liikuntamuotona on ollut uinti.. =) Hugo siitä on nauttinut aivan valtavasti! ;) Mieitinkin tuossa yksi päivä et mahtaako sille kasvaa räpylät tuolla uinti määrällä... ;)
Speskin on aloitellut uimauraansa nakkien voimalla ja muutaman kerran tekikin kieppiä, kun vauhtiin hieman avitin. Ui kyllä todella kivalla tekniikalla, vielä kun rohkeus / hulluus uimiseen saadaan samalla tasolle kuin Huppella, taidan asettaa kesäksi teltan rantaan ja majailla siellä... ;)

Totesin kauhukseni et Spes kasvaa ihan kamalaa vauhtia... Missä on mun pieni 3kg painava bc pentu? Meillä kun asuu nyt 19,5kg ja 7,3kg painavat karvakasat...  Ihan uskomatonta..

Pojat olivat tänään ekaa kertaa koko mun työpäivän ajan kahdestaan kotona. Spes tietty häkissään ja Huppe toisella puolella kämppää.. Olen tähän asti käynyt ruokatunnilla päästämässä koirat ulos ja katsomasssa mitä niille kuuluu.. Ylpenä voin todeta että ensimmäinen päivä sujui loistavasti. Spes oli ollut koko päivän sisäsiisti. Siis klo 07:00-15:00 Siinä on kokonaiset kahdeksan tuntia.. =) Reipas poika! =)

Spesin kanssa harjoiteltiin vielä illalla metallinoutoa, ja sehän nouti sitä hienosti... ;) Ensin iltapäivällä oltiin meidän porukoilla. Isä ja äiti olivat siivoilleet varastoa ja sieltä oli löytynyt isän kansakoulun aikainen tekele, hieno virkattu pallo. No senhän tietty koirat saivat. :D Spes innostui sitä mulle kovin tuomaan, mikä oli mun mielestä ihan sika siistiä koska mulle tuominen ei ole ollut sille kaiken helpoin juttu.. =)

Ai niin... Käytiinhän me iskän kanssa voimalaitoiksella kävelyllä.. Se olikin hyvää kokemusta Spesille. Ensin puusilta jonka alla "tulvaluukut! oli todella jännä.. Molemmilta puolilta kun oli niin korkea pudotun vetteen ja kalliolle.. No se jännitys voitettiin kolmessa sekunnissa.. toinen silta on betonia, mutta voimalaitoiksen koneet pitävät hurinaa ja sillan kansi paukkuu, tästä Spes ei tuumannut muitään... Oikeastaan sitä kiinnosti enenmän pääskyset, jotka kurvailivat meistä ohi mun päätä hipoen.. Kaiken kaikkiaan kiva koirailupäivä.. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti