maanantai 30. toukokuuta 2011

Vähän kuvia jne..

Viime yönä näin jo painajaista että Hugo ontui etujalkaa, emmekä taaskaan päässeet sähläämään SM-kisoihin.. Toivottavasti ei ollut enneuni..

Hupulla tänään vapari, käytiin köpöttelemässä metsässä koirujen kanssa. IHANA AURINKO!! Speskin koitti pinkoa minkä jalostaan pääsi, mutta vielä jää kakkoseksi Hugon kiihdytyskisoissa... :D mutta hyvää ainesta, ehdottomasti... ;) Hauska, Spes oppi heti että sen on pdettävä huoli missä minä kuljen... Jos lähtee Hupun kanssa kauemmaksi ja mä piiloudun puun taakse. Ei mene kauaa kun sieltä tultiin jo etsimään missä minä olen... =) Ja uskomatonta, Spes tuli monesti ennen Hugoa, (taisi Hugo nauttia tovin hetkestä ilman kersaa..) :D Tulee myös heti kun kun kutsun tai vihellän..

Lenkillä törmättiin myös Lauraan ja Lucaan. Spes tervehti Lucaa iloisesti ja reippaasti, toisin kuin Hugo joka murisi hieman Lucalle.. Pöh, olipas noloa.. Ei ole ennen moista esittänyt, onhan Luca sentään tuttu. No se oli vain muutama  murina ja lenkki jatkui siitä sitten koko köörillä. Hmm... mahtoiko Spesillä olla osuutta asiaan, onkohan se Hupun mielestä sittenkin kiva "pikku fanittaja".  Spesin tuli loppu matkasta väsy  ja se liftasi mun kainaloon.. :D


Mahdutaan samaan kuvaan.. =)

Sammunut kirjaimellisesti

Jo on asento nukkua..
Spes saa kyllä puruluiden kanssa aikansa kulumaan, kunnes tsippaa... Aika rakkauspakkauksia molemmat.. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti